🎁🎄 STOL KOT POPOLNO DARILO 🎄🎁
0 Košarica
Dodano v košarico
    V košarici je toliko izdelkov:
    Imaš 1 izdelek v košarici
      Skupaj

      Kupec ima pravico do vračila blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev (134. člen ZVPot) v roku štirinajst (14) dni od datuma prevzema blaga. Pred začetkom postopka vračila kupljenega blaga mora kupec pisno obvestiti prodajalca na naslovu prodaja@ergoles.si.

      Ob vrnitvi blaga mora biti obvezno priložen tudi izpolnjen obrazec (OBRAZEC ZA VRAČILO/ZAMENJAVO  BLAGA) za vračilo blaga ter fotokopijo računa. Po vračilu se blago pregleda in oceni ali ustreza vsem kriterijem vračila izdelka. Nakazilo vrednosti kupljenega blaga (brez stroškov pošiljanja blaga do kupca, če so bili vključeni na računu) se nakaže na račun kupca, iz katerega je bil nakup opravljen.

      Najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu in pregledu blaga bomo kupcu kupnino vrnili.

      Vrnjeno blago mora biti v prvotnem stanju – nepoškodovano, zapakirano v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe in obrabe.

      Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije kupec.

      Kupljeno blago, ki ga želite vrniti, se pošlje na spodnji naslov:

      ERGOLES d.o.o.

      Koprska ulica 56.

      Si - 1000 Ljubljana

      Slovenija

      (Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!)

       

      REKLAMACIJE

      V primeru reklamacije izdelka nas pisno obvestite na naslovu prodaja@ergoles.si.

      O postopka reševanja reklamacije vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu obvestila o reklamaciji . Če ni dogovorjeno drugače, se vse reklamacije opravljajo na sedežu naše proizvodnje Ergoles d.o.o., Koprska ulica 56., si-1000 Ljubljana.

       

      REŠEVANJE SPOROV

      Morebitne spore bosta Ergoles in kupec reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

      Ergoles ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

      Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: 

      https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL